مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

هر دو هفته یک‌بار خود را برای آزمون‌های برنامه‌ای آماده می‌کنید، طبق برنامه‌ی راهبردی درس‌ها را مطالعه می‌کنید و با استفاده از منابع مناسبی مثل کتاب‌های کار، پرتکرار، تسلط خود را افزایش می‌دهید؛ اما به نظر شما تنها آزمون دادن می‌تواند باعث پیشرفت شما شود؟ چگونه می‌توان در آزمون‌ها پیشرفت کرد و تراز و درصد‌ها را افزایش داد؟

وقتی آزمون تمام می‌شود دانش‌آموزان موفق برای این‌که بتوانند خود را برای آزمون بعدی آماده کنند به تحلیل و بررسی آزمون می‌پردازند.

بعد از آزمون و دریافت کارنامه سؤالات دفترچه‌ی آزمون را به دقت بررسی کرده و سؤالات ساده ای را که غلط زده و یا سفید گذاشته اید مجدد حل کنید و علت اشتباهات خود را در یک دفتر جداگانه یادداشت کنید.سپس سوالات دشواری را که غلط زده اید فقط بررسی کرده و تیپ آن سوالات را در آن مباحث بشناسید تا دیگر همچین تیپ سوالی را در آن مبحث جواب ندهید ( کنترل هوش هیجانی)

پس از تکمیل یادگیری‌های ناقص با کمک پشتیبان یا پدر و مادر برای آزمون بعدی هدف‌گذاری کنید. مثلاً تصمیم بگیرید که روی درسی که درصد کمی داشته‌اید بیش‌تر تمرکز کنید یا سعی کنید تعداد غلط‌های‌تان را یکی دو تا کاهش دهید و این تصمیمات خود را حتماً در دفتر برنامه‌ریزی یادداشت کنید.

پس حالا که به اهمیت تحلیل آزمون پی بردید دست به کار شوید و با اجرای این کار در هر آزمون پیشرفت کرده و اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید.



عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی