مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

واینم وضعیت یه کنکوری به مدت یکسال تماااام ! 😅👇
.
سلام به همه من یه کنکوریم 😊 اگه شما خودتون کنکوری بودید یا حتی یه دانش اموز کنکوری تو خونه داشتین میدونین که چه وضعیتیه 😑
.
صبح پامیشی درس ظهر درس شب درس(خود من شبا تو خوابمم انتگرال حل میکنم شاید باورتون نشه🙄)
کلا زندگیت درسه خیلی از تفریحا رو نمیتونی داشته باشی( البته میتونیا ولی نمیخای داشته باشی تا به هدفت برسی)
.
صدای اون تلویزیون رو کم کن! اینو هممون روزی چند بار میگیم😂
.
همون لحظه ای که مطلب رو نمیفهمی انگار تموم جمله های اون کتاب دارن برات دهن کجی میکنن و دلت میخواد نویسنده کتابو پیدا کنی و همه دق دلتو سرش خالی کنی 😅
.
هم از درون هم از بیرون فشار روته
یعنی هم از تو خستگی و استرس امونتو میبره هم از بیرون فامیلا و آشناها مختو میخورن 😤
.
- بعضی فامیلا : دختر ! جای درس برو یه هنری یاد بگیر آخه ... درس تو این مملکت به چه دردی میخوره ؟! ما که درس خوندیم چی شدیم مگه ؟!
اینا رو من میشنوم تو هم میشنوی دوست کنکوری من ، ولی در حقیقت جوابشون اینه : شما به اندازه کافی درس نخوندین وگرنه اینو به من نمیگفتین 😉
من ادامه میدم و بعدناست که باید بیاین داستان موفقیتمو ازم بپرسین ❤️💪
.
چی بگم از کتابا و این مباحث ؟! 😭
چی میخواین از جون من اخه ؟!
یکی میاد میگه معتل و اضافه یکی دیگه میاد زاویه بازتاب نور رو میگه خب این به درد دنیای من میخوره یا اخرتم اخه؟! 😩
حیف که میخوام پزشکی یا دندون قبول شم وگرنه نگاتونم نمیکردم 😒😂
.
- علی نمیای بریم مهمونی خونه عمو؟!
+ نه درس دارم 😢
عب نداره ولی به این فکر میکنم که میتونم الان درس بخونم تا سال دیگه که رفتم خونه عمو بگن آقای دکتر اومده 😎
لبخندی که پدر و مادرم اون لحظه از روی غرور و خوشبختی میزنن رو که تجسم میکنم تموم خستگی هام در میره و انرژیم دوچندان میشه....
اره این درسای سخت رو میخونم تا بتونم تو این زندگی سخت لبخند و غرور رو به پدر و مادرم هدیه بدم...تنها چیزی که اونا ازم توقع دارن همین درس خوندنه...محتاج پولم نیست...فقط دنبال افتخارین که از من نصیبشون بشه...
.
سجاد داداش چقدر درس میخونی بیا بریم بیرون چیه همش پای کتاب نشستی ؟!
چند سال بعد.... بچه ها خوش به حال سجاد چند سال دیگه هم کار داره هم زندگی ما الافیم واقعا
.
به تموم این چیزا که فکر میکنم میبینم درسته دوران سختیه ولی میتونه شیرین بشه میدونی کی؟!
اونوقتی که با روپوش سفید قدم میزنی تو راهروی بیمارستان و به این روزات فکر میکنی ...
.
با قدرت ادامه بده و قهرمان شو 😃💪

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی