مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

موفقیت


موفقیت و رسیدن به رویاهایمان دور از دسترس نیست و باید به سه عامل زیر توجه کامل داشته باشیم...


1- هدف

اولین عامل برای رسیدن به موفقیت در یک زمینه چه علمی چه ورزشی چه هنری و ... ایجاد و مشخص کردن یک هدف به صورت کاملا دقیق و واضح می باشد. حال برای کنکور شما هدفتان را باید اینگونه دقیق مشخص کنید 1.چه رشته ای؟ 2.چه شهری؟ 3.چه دانشگاهی؟

علاقه و ترجیح شما برای رشته دانشگاهیتان چه می باشد؟

یک هدف نامشخص و گنگ هیچگاه به مقصد نمیرسد پس کاملا هدفتان را آگاهانه عاقلانه و منطقی و واضح تعیین کنید...


2- برنامه ریزی

حال پس از مشخص کردن هدفتان به صورت کاملا واضح باید برای مسیر هدفتان برنامه ریزی کنید.

در کانون قلمچی با دو نوع برنامه ریزی سر و کار خواهیم داشت. اول  برنامه راهبردی که مسیر صفر تا صد کنکور را در برابر شما قرار خواهد داد و دوم برنامه ریزی شخصی است که با نوشتن و پر کردن کامل دفتر برنامه ریزی می توان به توانایی ها و نواقص و عدم تعادل های خود در مطالعه هفتگی پی برد و می توان ایرادات آن را برطرف نمود.


3- تلاش و پشتکار

نابرده رنج گنج میسر نخواهد شد.مسلما برای رسیدن به هدف والایتان باید تمام تلاش و توانایی خود را بکار گیرید و در مسیر رسیدن به هدفتان از شکست ها نباید ناامید شد و برعکس علت شکست ها را بررسی کنید و از آنها پله ای برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید.

هر سه این عوامل در پی هم هستند و به هیج وجه مستقل از هم نیستند و هرگاه در مسیر لحظه ای ناامید یا خسته شدید به هدفتان نگاه کنید و برای رسیدن به آن با تمام وجود بجنگید.



عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی