مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

بازیابی با کتاب­های جمع ­بندی


جمع­ بندی نیم­سال اول از مهم­ترین زمان­هایی است که داوطلبان کنکور باید آن­چه تا به­ حال مطالعه کرده ­اند را بازیابی کنند و بتوانند پس از تسلط روی مباحث مطالعه شده، آغازی مهم­ تر برای نیم­سال دوم داشته ­باشند.


کتاب­های کانون در دوران جمع ­بندی به داوطلبان کمک می­ کند مطالب مهم ­تر و گزیده­ تری را در دسترس داشته­ باشند تا بتوانند از زمان خود بهترین استفاده را کرده و روی کلیدی ­ترین نکات تمرکز کنند.


کتاب­های جمع­ بندی کانون سه جلد می ­باشند:


کتاب جمع ­بندی دروس اختصاصی پیش ­دانشگاهی


کتاب جمع­ بندی دروس اختصاصی پایه


کتاب جمع­ بندی عمومی پایه و پیش­ دانشگاهی




روی­کرد این کتاب­ها براساس اصل بازیابی است که چندمدتی است بسیار مورد توجه قرارگرفته و آقای قلم ­چی در تمامی جلسات برترها روی این اصل تاکید می­کنند. با پرورش این اصل، می­توان تحولی ارزشمند در نظام آموزشی ایجاد کرد. ما از داوطلبان می­خواهیم به ­جای مرور مکرر مطالب درسی، با استفاده از کتاب­های جمع ­بندی اطلاعات خود را بازیابی کنند.


در کتاب­های جمع­ بندی پیش ­دانشگاهی و پایه، با 5 آزمون روبه ­رو هستیم؛ سطح دشواری تمام آزمون­ها یکسان است و در تمامی آزمون­ها سوالات از هر مبحث با تیپ­ بندی­های مختلف مطرح شده ­است.


منطق اصلی تعداد سوالات گزینش ­شده برای این کتاب، براساس بودجه ­بندی کنکور است که ضریب توازن هر درس در نظر گرفته می ­شود. برای مثال در کنکور رشته ­ی ریاضی، ضریب توازن مبحث حد 7 بوده و 3 سوال از این مبحث در کنکور مطرح می­گردد و ما در این کتاب از مبحث حد 20 سوال قرار داده ­ایم تا نیاز داوطلبان را پوشش دهد.


از ویژگی­های کتاب جمع­ بندی می­توان به ذکر مباحث روبه ­روی هر سوال اشاره کرد. مبحث ­شناسی اولین گام در مسیر پاسخ­گویی به سوال است که باعث افزایش سرعت عمل و دقت نظر می­ گردد.


در کتاب جمع ­بندی پیش­ دانشگاهی سه آزمون از مباحث پیش 1 و دو آزمون از مباحث پیش2 می­باشد. زمان استفاده از این کتاب قبل از امتحانات مدرسه (آزمون 17 آذر، ایستگاه جبرانی کانون)، بین دو نیم­سال (22 دی­ماه، آزمون جمع ­بندی نیم­سال اول) و دوران طلایی نوروز است.


هم­چنین داوطلبان می ­توانند از دو آزمون پیش2 در زمان مطالعه برای آزمون 18 اسفند (آغاز نیم­سال دوم به­ عنوان تعیین سطح) و نیز اردیبهشت­ ماه استفاده کنند.


کتاب جمع­ بندی دروس اختصاصی پایه متشکل از 5 آزمون می­ باشد؛ شامل 2 آزمون جامع از مباحث دوم دبیرستان، 2 آزمون جامع از سوم دبیرستان و 1 آزمون جامع ترکیبی ازمباحث دوم و سوم دبیرستان. در این کتاب تست­هایی گزینش شده که مشابه آن­ها در کنکورهای سراسری مورد پرسش قرار گرفته ­اند و تست­های زیادی را می­توان به کمک ایده ­ی اصلی این سوالات پاسخ داد. 


زمان استفاده از این کتاب بین دو نیم­سال (آزمون 6 بهمن، جمع ­بندی دروس پایه)، دوران طلایی نوروز (7 فروردین) و آزمون اول اردیبهشت­ ماه است که در تمامی این آزمون­ها، مباحث پایه مورد پرسش واقع می­ شوند. هم­چنین در دوران جمع­ بندی خرداد ماه نیز می­توان از این کتاب­ها استفاده کرد.


کتاب جمع­ بندی عمومی پایه و پیش­ دانشگاهی متشکل از 11 آزمون است، 6 آزمون از مباحث پایه و 5 آزمون از مباحث پیش ­دانشگاهی. زمان استفاده از این کتاب بین دو نیم­سال اول و دوم، دوران طلایی نوروز و آزمون­های اردیبهشت­ و خرداد است.


عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی