مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

وقتی تلاش می‌کنی و ساعت مطالعه را بالا می‌بری و نتیجه را در تراز آزمون می‌بینی، انتظار داری مورد تشویق و تمجید واقع شوی. اصلاً نیاز داری که سنجیده شوی و مورد مقایسه قرار بگیری، اما نسبت به چه کسی یا چه گروهی؟ گروه دوستان یا همکلاسی‌ها یا برترها و تراز اول‌ها؟

هر جور حساب کنی، در این قسم سنجیدن‌ها آن‌طور که بایدوشاید رضایت نداری. در مقایسه با ترازهای بالا حس می‌کنی کم آورده‌ای و باید جهش کنی، در سنجش با ترازهای پایین حس غرور می‌کنی و به ترازی که آورده‌ای، بسنده می‌کنی و در مقایسه با هم‌ترازها، عملکردت را متعادل می‌دانی و سعی می‌کنی از این حد وسط فاصله نگیری. می‌ماند یک نفر و یک نوع مقایسه که آن چیزی نیست جز خودت. وقتی با خودت مقایسه می‌شوی انگار اشراف کامل بر عملکردت داری و نقاط مثبت و منفی را واضح و بدون بزرگنمایی می‌بینی.

در رقابت با خودت تنها به فکر شکوفا شدن هستی و از هر پیشرفتی لذت می‌بری و آرامش خیال داری. پس هر جور حساب کنی به نفعت است که با خودت مقایسه شوی و لاغیر.



عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی