مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

با اجرای این تکنیک ها علاوه بر کاهش پاسخ‌های اشتباه قدرت «نه گفتن» را در خود بالا برده و می‌توانید با شناسایی سؤالات شک‌دار از آن‌ها صرف نظر کنید. مدیریت زمان یکی دیگر از نتایج به‌کارگیری این تکنیک است. 

1.   تکنیک دو خودکار: در این روش با استفاده از دو خودکار و پاسخ‌گویی به یک مجموعه سؤال واحد در دو حالت با اعمال زمان و بدون اعمال زمان می‌توانید در مورد عملکرد خود قضاوت کنید؛ یعنی پی می‌برید پاسخ‌های اشتباه شما ناشی از عدم یادگیری است یا عدم مدیریت زمان!


2.   تکنیک ضربدر و منها: با اجرای این تکنیک علاوه بر کاهش پاسخ‌های اشتباه قدرت «نه گفتن» را در خود بالا برده و می‌توانید با شناسایی سؤالات شک‌دار از آن‌ها صرف نظر کنید. مدیریت زمان یکی دیگر از نتایج به‌کارگیری این تکنیک است.

3.   تکنیک زمان‌های نقصانی: مدیریت زمان و داشتن استراتژی بازگشت از عوامل موفقیت در تست‌زنی است. اجرای تکنیک زمان‌های نقصانی باعث خواهد شد هنگام تست‌زنی زمان خود را مدیریت کرده و مدت‌زمانی را برای برگشت و مرور مجدد سؤالات ذخیره کنید. 

4  تکنیک تست‌خوانی: خواندن صورت سؤالات صرف نظر از پاسخ‌گویی به آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا سؤالات سطح دشوار و چالشی را به راحتی شناسایی کنید و این امر به مدیریت زمان کمک می‌کند.


عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی