مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

پاسخ ما:


١- عدم تحلیل آزمون و برخورد احساسی با نتیجه آزمون، سبب بهبود نتیجه نخواهد شد. داشتن آگاهی  از اشتباهات لازم است. از طرفی ندانستن علت های عدم موفقیت واقعیت را تغییر نمی دهد، بلکه برای پیشرفت باید نقاط ضعف خود را بررسی کرده و برای رفع آن ها تلاش کنید. در واقع در صورتیکه شما آزمون خود را تحلیل نکنید نمی توانید برای هفته آینده خود برنامه ریزی صحیحی داشته باشید. 


٢- سعی کنید به جای برخورد احساسی با آزمون، برخورد منطقی داشته باشید. زیرا هدف از آزمون های آزمایشی، گرفتن رتبه و تراز بالا نیست. هدف از این آزمون ها این است که شما علل پیشرفت و عدم پیشرفت خود را بیابید و برای هر کدام تصمیم راهبردی مناسبی اخذ نمایید و نسبت به تصمیم های اخذ شده برنامه مطالعاتی خود را تغییر دهید. 


٣- علت پاسخ های غلط خود را پیدا کنید.

در صورتیکه علت پاسخ های اشتباه شما معلومات است، سعی کنید از منابع کمک آموزشی مناسب با سطح خود استفاده کنید.

و در صورتیکه بی دقتی دلیل پاسخ های اشتباه شما است، لیست بی دقتی های خود را یادداشت کرده و شب قبل از آزمون آن ها را مرورکرده تا میزان خطاهای شما کاهش پیدا کند.



٤- اگر تعداد غلط های شما به دلیل اشتباه وارد کردن گزینه ها می باشد، هر ١٠ سوال،شماره سوال و گزینه های وارد شده را کنترل کرده تا میزان خطای شما به حداقل برسد. 


٥- دور داده ها و افعال سوالات خط بکشید.

از اشتباهات رایج داوطلبان، عدم توجه به داده ها و افعال سوال می باشد بنابراین حتما تکنیک را انجام داده تا میزان خطاهای ناشی از این اتفاق را کاهش دهید.


بنابراین حتما آزمون خود را تحلیل کرده و با نتایج آزمون احساسی برخورد نکنید. همچنین علت پاسخ های غلط خود را مطابق آنچه در بالا توضیح داده شد بیابید و سعی کنید تصمیم راهبردی مناسب آن درس را أخذ نموده و نتیجه دلخواه خود را در آزمون سراسری کسب کنید.



عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی