مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...


اگر در یک تقسیم بندی دانش آموزان و داطلبان کنکور را به دو گروه تقسیم بندی کنیم این دو گروه عبارتند از: 


گروه اول کسانی که از تابستان به طور جدی مطالعه کرده اند و نیمسال اول خود را به خوبی جمع بندی کرده و یا در حال جمع بندی آن هستند.


گروه دوم دانش آموزانی که تاکنون به طور جدی به مطالعه عمیق و مفید نپرداخته اند و عملکرد متوسط و یا ضعیفی داشته اند.


نیمسال دوم برای هردوی این گروه ها میتواند آغازی مهم و سرنوشت ساز باشد. 


گروه اول باید سعی کنند که در شروع نیمسال جدید بر خستگی و نامیدی احتمالی که برایشان پیش می آید غلبه کرده و همچنان جدی به مطالعه خود ادامه دهند . زیرا در این بازه زمانی فرصت خوبی برای پیشی گرفتن از رقبا فراهم شده که دانش آموز میتواند با افزایش ساعت مطالعه و استفاده از منابع مطالعاتی بهینه همچون کتاب سه سطحی و کتاب زرد پیشرفت خوبی داشته باشد. 


گروه دوم داوطلبانی که مطالعه کم یا متوسطی داشته و عملکرد ایده آلی نداشته اند در آغاز نیمسال دوم حتما باید به فکر یک شروع جدی باشند. تا فرصت هست و دیر نشده سخت کوشی خود را افزایش دهند. این دسته از دانش آموزان بهتر است ساعت مطالعه خود را به طور جدی افزایش داده و همچنین از منابع مناسبی همچون کتاب زرد عمومی و کتاب نوروز و DVD نوروز (جبران نیمسال اول) استفاده کنند‌‌. استفاده از منابع ذکر شده کمک میکند که مباحث خوانده شده مرور و جمع بندی و مباحث خوانده نشده با سرعت بیشتری جمع بندی شود. برای شناخت دقیق مباحث دانش آموز باید به کارنامه مبحثی خود مراجعه کند.


همچنین به دلیل نزدیک شدن به کنکور همه داوطلبان بهتر است منابعی را برای تست زدن انتخاب کنند که شامل تست های فراوانی از کنکور سراسری باشد مانند کتاب آبی و کتاب زرد اختصاصی.

دوستان و دانش آموزان عزیز این نکته رو دقت داشته باشین که بازدهی هر یک ساعت مطالعه در نیمسال دوم سه برابر نیمسال اول هستش و هم اینکه نیمسال دوم چسبیده به کنکور و ماندگاری مطالب در ذهن بسیار بالاس.پس نیمسال دوم رو با جدیت مطالعه کنید چرا که هنوز 50 درصد مطالب باقی مونده و به راحتی میشه خودتون رو به رشته دلخواهتون نزدیک کنین.فرصت رو از دست ندهید...موفق و پیروز باشد


عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی