مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

آموزش روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی برای کنکور رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی

مشاوره تخصصی کنکور

اینجانب مهندس محمد علی صولتی مشاور تخصصی کنکور در این وبلاگ سعی نموده ام تا روش های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی را به داوطلبان و دانش آموزان عزیز کنکوری آموزش داده و مقالات انگیزشی برای افزایش روحیه آنها قرار دهم.امید به اینکه بتوان شاهد موفقیت و رسیدن به آرزوهای شما باشیم...

1-تک برنامه‌ای بودن:


مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام برای رسیدن به قله‌های موفقیت، وجود یک برنامه منسجم و قابل‌اعتماد است که شما را در طول مسیر حمایت کند و نقاط جبران نیز در آن طراحی شده باشد.


2- دفتر برنامه‌ریزی:


 زیر نظر داشتن روند مطالعه‌ی شما با دفتر برنامه‌ریزی کاملاً قابل‌اجرا خواهد بود. تعادل مطالعاتی، ضعف‌ها و قدرت‌ها همگی نمایان خواهند شد. شما با دفتر برنامه‌ریزی کنترل مطالعه‌تان را در دست دارید.


3- ساعت مطالعه:


افزایش تدریجی ساعت مطالعه و به دنبال آن حفظ این دستاورد، بازده و بهره‌وری شما را به‌مراتب افزایش می­دهد.


4- انتخاب منابع مناسب:


 انتخاب منابع مناسب و استاندارد به‌اندازه‌ی همه‌ی موارد بالا اهمیت دارد. کتاب‌هایی با تست‌های شناسنامه‌دار، تعداد تست مناسب با مبحث و پاسخنامه‌ی قوی بهترین گزینه برای یک دانش‌آموز فعال و کوشا خواهد بود.


5- ارزیابی کارنامه:


 بی­شک تأثیر آزمون‌های آزمایشی در ارزیابی کارنامه دوچندان می­شود چراکه با این کار ضعف‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی به‌خوبی آشکار می­شود و برنامه‌ریزی‌های بعدی را هوشمندانه‌تر می‌سازد.


6- حضور پیوسته در آزمون­ها:


 یک برنامه‌ی منظم، اجرا و حضور منظم نیز می‌طلبد گزینشی رفتار کردن با آزمون‌ها و شرکت انتخابی در آن‌ها باعث برهم ریختن نمودار پیشرفت و مطالعه شما می­شود و جایگاه واقعی شما را نشان نخواهد داد.



عزیزانی که جهت مشاوره خصوصی تمایل دارند با من در ارتباط باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره زیر با من در تماس باشند.

09365287311

موفق باشید و سربلند ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی